We can't find the internet
Attempting to reconnect
Something went wrong!
Hang in there while we get back on track
Galicia
Dimite el jefe de Cultura del PP de Rueda señalando la “incompetencia” de su conselleiro en política lingüística
Daniel Chapela, quien hasta ahora era coordinador de la Comisión de Cultura del PPdeG, ha hecho pública este martes su decisión de dimitir y abandonar el partido del presidente gallego, Alfonso Rueda. En su declaración, cargó contra el equipo liderado por el conselleiro de Cultura, José López Campos, al que acusó de “claramente incompetente”, especialmente en lo relacionado con la gestión de la política lingüística y las conversaciones para lograr un acuerdo sobre el idioma gallego, según un comunicado que ha adelantado Europa Press.
Chapela, además, ocupa desde el año pasado un puesto como concejal en el Concello de Bueu, Pontevedra, por el Partido Popular. Sin embargo, aseguró que mantendrá su acta y continuará en la corporación municipal como edil independiente, tras haber atravesado meses de desacuerdos con la portavoz local del grupo, Elena Estévez. En el comunicado referido, Chapela, quien se define como “conservador” y “defensor del galleguismo”, manifestó su descontento con los “numerosos cambios” que se han producido en la Consellería de Cultura.
Galicia
Galicia El gallego es minoritario por primera vez en Galicia y desconocido para un tercio de los niños
El origen de su crítica se remonta a la reestructuración realizada tras la reelección del presidente de la Xunta, Alfonso Rueda, en el pasado abril. En ese momento, la cartera de Cultura, que hasta entonces estaba integrada con Educación bajo la dirección de Román Rodríguez, pasó a ser liderada por José López Campos, quien asumió además las áreas de Lingua y Xuventude. Según Chapela, este cambio supuso la llegada de un equipo con escasas capacidades para dirigir temas clave como la política lingüística, que considera fundamental para Galicia.
En sus declaraciones, también señaló recientes comentarios de López Campos sobre el pacto por el gallego, calificándolos como una prueba más de la falta de visión necesaria para garantizar un futuro sólido para la lengua, en un contexto en el que considera esencial proyectar mensajes de esperanza y evitar excusas.
Galego
Dereitos lingüísticos Miles de persoas desbordan a praza da Quintana para mudar o rumbo da lingua galega
Partido Popular
Dimite o xefe de Cultura do PP de Rueda sinalando a “incompetencia” do seu conselleiro en política lingüística
Daniel Chapela, quen até agora era coordinador da Comisión de Cultura do PPdeG, fixo pública este martes a súa decisión de dimitir e abandonar o partido do presidente galego, Alfonso Rueda. Na súa declaración, cargou contra o equipo liderado polo conselleiro de Cultura, José López Campos, ao que acusou de “claramente incompetente”, especialmente no relacionado coa xestión da política lingüística e as conversacións para lograr un acordo sobre o idioma galego, segundo un comunicado que adiantou Europa Press.
Chapela, ademais, ocupa desde o ano pasado un posto como concelleiro no Concello de Bueu, Pontevedra, polo Partido Popular. Con todo, asegurou que manterá a súa acta e continuará na corporación municipal como edil independente, tras ter atravesado meses de desacordos coa portavoz local do grupo, Elena Estévez. No comunicado referido, Chapela, quen se define como “conservador” e “defensor do galeguismo”, manifestou o seu descontento cos “numerosos cambios” que se produciron na Consellería de Cultura.
Galego
Dereitos lingüísticos Miles de persoas desbordan a praza da Quintana para mudar o rumbo da lingua galega
A orixe da súa crítica remóntase á reestruturación realizada tras a reelección do presidente da Xunta, Alfonso Rueda, no pasado abril. Nese momento, a carteira de Cultura, que até entón estaba integrada con Educación baixo a dirección de Román Rodríguez, pasou a ser liderada por José López Campos, quen asumiu ademais as áreas de Lingua e Xuventude. Segundo Chapela, este cambio supuxo a chegada dun equipo con escasas capacidades para dirixir temas clave como a política lingüística, que considera fundamental para Galiza.
Nas súas declaracións, tamén sinalou recentes comentarios de López Campos sobre o pacto polo galego, cualificándoos como unha proba máis da falta de visión necesaria para garantir un futuro sólido para a lingua, nun contexto no que considera esencial proxectar mensaxes de esperanza e evitar escusas.