We can't find the internet
Attempting to reconnect
Something went wrong!
Hang in there while we get back on track
Política
Baltar renuncia a la Diputación de Ourense tras tres décadas de gobierno y cercado por los escándalos
Tras los sucesivos escándalos hechos públicos en las últimas semanas, el actual presidente en funciones de la Diputación de Ourense, José Manuel Baltar, acaba de hacer público este miércoles que no tratará de presidir de nuevo el órgano de gobierno de la provincia. Puede dar comienzo, así, el fin de un ciclo político que mantuvo ostentando ese poder la familia Baltar desde 1987. José Manuel Baltar anuncia que no aspirará a presidir la Diputación de Ourense, después de heredarla de su padre, José Luis Baltar y que juntos sumaron 36 años de gobierno.
Elecciones
Ourense e a gaiola conservadora
“Descarto formar parte de la próxima corporación provincial. No tomaré posesión de mi acta como concejal de Esgos”, firma José Manuel Baltar en un comunicado hecho público a primera hora de esta tarde. “Este paso no disminuye, en absoluto, mi compromiso por Ourense. Como presidente provincial del PP seguiré luchando como siempre por el futuro de esta provincia, con inminente reto de contribuir a la llegada del ourensano Alberto Núñez Feijóo a la presidencia de España”, prosigue.
Las negociaciones entre su partido y el actual alcalde de Ourense y populista de derechas, Gonzalo Pérez Jácome parecen haber sido decisivas: “Ante la inminente constitución de las corporaciones locales en la provincia de Ourense, y como presidente del partido político que ganó las elecciones a nivel provincial, trabajo para formar gobiernos populares solventes en todo el territorio. En este sentido, también trabajo para facilitar que la Diputación tenga un presidente del Partido Popular, la única formación política que participó en las elecciones del 28 de mayo con un proyecto provincial a desarrollar para seguir impulsando Ourense".
Política
Baltar abandona a Deputación de Ourense logo de tres décadas de goberno do clan familiar
Logo dos sucesivos escándalos feitos públicos nas últimas semanas, o actual presidente en funcións da Deputación de Ourense, José Manuel Baltar, acaba de facer público este mércores que non tratará de presidir de novo o órgano de goberno da provincia. Pode dar comezo, así, a fin dun ciclo político que mantivo ostentando ese poder a familia Baltar dende 1987. José Manuel Baltar anuncia que non aspirará a presidir a Deputación de Ourense, logo de herdala do seu pai, José Luis Baltar e que xuntos sumaron 36 anos de goberno.
Elecciones
Ourense e a gaiola conservadora
“Descarto formar parte da próxima corporación provincial. Non tomarei posesión da miña acta como concelleiro de Esgos”, asina José Manuel Baltar nun comunicado feito público a primeira hora desta tarde. “Este paso non diminúe, en absoluto, o meu compromiso por Ourense. Como presidente provincial do PP seguirei loitando como sempre polo futuro desta provincia, con inminente reto de contribuír á chegada do ourensán Alberto Núñez Feijóo á presidencia de España”, remata.
As negociacións entre o seu partido e o actual alcalde de Ourense e populista de dereitas, Gonzalo Pérez Jácome parecen ser decisivas: “Ante a inminente constitución das corporacións locais na provincia de Ourense, e como presidente do partido político que gañou as eleccións a nivel provincial, traballo para formar gobernos populares solventes en todo o territorio. Neste sentido, tamén traballo para facilitar que a Deputación teña un presidente do Partido Popular, a única formación política que participou nas eleccións do 28 de maio cun proxecto provincial a desenvolver para seguir impulsando Ourense”.