We can't find the internet
Attempting to reconnect
Something went wrong!
Hang in there while we get back on track
Galicia
La Xunta aprobó la celulosa de Altri argumentando que su chimenea de 75 metros sería “icónica”

“Diseñar la chimenea con una forma (...) que armonice con su entorno, en paisajes naturales. Que la chimenea se convierta en un icono. Se sugiere integrar la chimenea en un diseño arquitectónico mayor que convierta el complejo industrial en un elemento arquitectónico atractivo”. No, el CEO de Altri no se ha hecho poeta. Es un argumento “técnico”, escrito y firmado en el Informe de Patrimonio Cultural de la Xunta de Galicia de Alfonso Rueda para, entre otros, aprobar los planes de la multinacional portuguesa para construir una macrocelulosa a escasos metros del Camino de Santiago, declarado Patrimonio de la Humanidad por la UNESCO en 1993.
Tribuna
Tribuna Carta abierta a José Soares de Pina, CEO de Altri: “Paren este proyecto que Galicia ni quiere ni necesita”
Además, tal y como acaba de revelar la Plataforma Ulloa Viva, catalizadora de la contestación social en Galicia, este informe favorable se emitió en base a dos encargos externos, contratados y pagados por Altri al expresidente y al actual tesorero de Icomos-España, Jordi Tresserras y Alonso Campanero respectivamente, en este último caso como director de Proskene SLP.
La Dirección Xeral de Patrimonio Cultural (DXPC) acepta y da por válidos dichos informes (cuyas conclusiones traslada e incorpora al mencionado informe de la DXPC), sin que figuren en el expediente ni conste la emisión por parte del personal de los servicios técnicos de la Consellería de documentos de análisis y valoración de dichos informes externos. “También sorprende especialmente que dichos informes externos fueran emitidos inmediatamente después de una serie de encuentros y de la propuesta por parte de la DXPC de una mesa de trabajo entre la DXPC, Altri y una representación de Icomos”, denuncian desde Ulloa Viva.
Galicia
A Xunta aprobou a celulosa de Altri argumentando que a súa cheminea de 75 metros sería “icónica”

“Deseñar a cheminea cunha forma (...) que harmonice coa súa contorna, en paisaxes naturais. Que a cheminea se transforme nunha icona. Suxírese integrar a cheminea nun deseño arquitectónico maior que transforme o complexo industrial nun elemento arquitectónico atractivo”. Non, o CEO de Altri non se fixo poeta. É un argumento “técnico”, escrito e asinado no Informe de Patrimonio Cultural da Xunta de Galicia de Alfonso Rueda para, entre outros, aprobar os plans da multinacional portuguesa para construír unha macrocelulosa a escasos metros do Camiño de Santiago, declarado Patrimonio da Humanidade pola UNESCO en 1993.
Tribuna
Tribuna Carta abierta a José Soares de Pina, CEO de Altri: “Paren este proyecto que Galicia ni quiere ni necesita”
A Dirección Xeral de Patrimonio Cultural (DXPC) acepta e dá por válidos devanditos informes (cuxas conclusións traslada e incorpora ao mencionado informe da DXPC), sen que figuren no expediente nin conste a emisión por parte do persoal dos servizos técnicos da Consellería de documentos de análise e valoración de devanditos informes externos. “Tamén sorprende especialmente que devanditos informes externos fosen emitidos inmediatamente despois dunha serie de encontros e da proposta por parte da DXPC dunha mesa de traballo entre a DXPC, Altri e unha representación de Icomos”, denuncian desde Ulloa Viva.
Relacionadas
Altri
Altri Dimite a directora de Patrimonio que asinou o informe onde se cualificaba de “icónica” a cheminea de Altri
Galicia
Galicia Dimite la directora de Patrimonio que firmó el informe donde se calificaba de “icónica” la chimenea de Altri
Investigación
Investigación Varios refuxiados denuncian á ONG Rescate Internacional por explotación laboral e agresión sexual
Unha magoa que non se empregue o idioma galego para a cobertura das novas producidas no país.
Antes este diario apostaba con máis decisión polos contidos nas diferentes linguas cooficiais, dando a opción de publicalas traducidas para facilitar o acceso da totalidade das lectoras.
Houbo estas semanas unha sorte de excepcións, Toni. Axiña volveremos á normalidade. Grazas pola comprensión!