We can't find the internet
Attempting to reconnect
Something went wrong!
Hang in there while we get back on track
Galicia
Una trabajadora de Stellantis sufre un accidente grave en la planta de Vigo y corre el riesgo de perder un pie

Una trabajadora de la planta de Vigo de la empresa Stellantis —antigua Citroën— ha sufrido un grave accidente en el transcurso de su jornada laboral y, a falta de confirmación oficial, los sindicatos CGT y CUT aseguran que podría perder un pie por amputación. Acceder al detalle pormenorizado de los hechos no es sencillo, tanto la empresa como la prensa hegemónica en Galicia han decretado el mutis. De hecho, el silencio es tan abrumador, que ni los propios delegados sindicales de la factoría gallega tienen todavía acceso a la información, a pesar de que el incidente se produjo la semana pasada: “Tiene narices el tema, ni siquiera nuestra delegada de prevención tiene todavía datos”, denuncia Vítor Mariño, delegado en la planta por la Central Unitaria de Traballadores.
Industria
Transición ecosocial El sindicato ELA se prepara para demandar a la multinacional Stellantis por el cierre de la fábrica Mecaner
De hecho, lamenta Mariño, “se ha publicado información antes en Francia sobre lo sucedido que en Vigo”. El delegado se refiere a la única comunicación formal de lo ocurrido que ha habido hasta ahora y de la que se ha hecho la sección de CGT en Stellantis Hordain (Francia).
El comunicado relata el accidente: “Mientras el carretillero recorría el pasillo, este quiso evitar un tren de suministro de paneles de puertas que venía en sentido contrario. Se vio obligado a invadir la zona verde (anchura insuficiente y no conforme) y golpeó a una empleada que cogía objetos personales de su taquilla. Le golpeó el pie. Actualmente está en intervención quirúrgica, pero corre el riesgo de perder el pie por amputación”. Y añade: “Se emprenderán las siguientes acciones. Comunicación a toda la línea de mando para su difusión a los equipos (peatones y carretilleros) y la verificación de nuestra implantación para corregir el riesgo si existe (colocación de barreras, revisión de recorridos, etc...)”.
Laboral
Unha traballadora de Stellantis sofre un accidente grave na planta de Vigo e corre o risco de perder un pé

Unha traballadora da planta de Vigo da empresa Stellantis —antiga Citroën— sufriu un grave accidente no transcurso da súa xornada laboral e, á falta de confirmación oficial, os sindicatos CGT e CUT aseguran que podería perder un pé por amputación. Acceder ao detalle pormenorizado dos feitos non é sinxelo, tanto a empresa como a prensa hexemónica en Galiza decretaron o mutis.
De feito, o silencio é tan abraiante, que nin os propios delegados sindicais da factoría galega teñen aínda acceso á información, malia que o incidente produciuse a semana pasada: “Ten narices o tema, nin sequera a nosa delegada de prevención ten aínda datos”, denuncia Vítor Mariño, delegado na planta pola Central Unitaria de Traballadores.
Industria
Transición ecosocial El sindicato ELA se prepara para demandar a la multinacional Stellantis por el cierre de la fábrica Mecaner
De feito, lamenta Mariño, “publicouse información antes en Francia sobre o sucedido que en Vigo”. O delegado refírese á única comunicación formal do ocorrido que houbo ata agora e da que se fixo a sección de CGT en Stellantis Hordain (Francia). O comunicado relata o accidente: “Mentres o carretilleiro percorría o corredor, este quixo evitar un tren de subministro de paneis de portas que viña en sentido contrario. Viuse obrigado a invadir a zona verde (anchura insuficiente e non conforme) e golpeou a unha empregada que collía obxectos persoais da súa taquilla. Golpeouna no pé. Actualmente está en intervención cirúrxica, pero corre o risco de perder o pé por amputación”. E engade: “Emprenderanse as seguintes accións. Comunicación a toda a liña de mando para a súa difusión aos equipos (peóns e carretilleiros) e a verificación da nosa implantación para corrixir o risco se existe (colocación de barreiras, revisión de percorridos, etc...)”.